نماینده بروجرد در مجلس از قوه قضائیه خواست با مفسدین اقتصادی چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا به دور از ملاحظات جناحی، قاطعانه برخورد شود.

دولت با مفسدان اقتصادی به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی برخورد کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۷ مهر) خانه ملت در نطق میان دستور خود با بیان اینکه رهبر انقلاب در ربع قرن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با دشمنان انقلاب مقابله کرده‌اند، گفت: رهبر انقلاب اسلامی بیش از ربع قرن است که دشمن را بیرون از مرزها نگه داشته و خواب نظام سلطه برای تسلط بر منابع کشور را آشفته کرده‌اند.

وی با اشاره به جنایات امریکا در منطقه، اظهار کرد: امریکا بزرگترین جنایتکار جهان است و این در حالیست که دولت این کشور از جنایتکاران منطقه حمایت می‌کند و دم از حقوق بشر نیز می‌زند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تأکید بر اینکه بالاترین مبارزه با امریکا، خدمت به مردم است، افزود: کسانی که با دریافت حقوقهای نجومی از بیت‌المال، دَم از انقلابی‌گری می‌زنند، بزرگترین خائنان به کشور هستند که موجب سلب اعتماد مردم به نظام می‌شوند.

گودرزی ضمن درخواست از قوه قضائیه و دولت برای برخورد با مفسدان اقتصادی، تصریح کرد: با مفسدین اقتصادی چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا باید به دور از ملاحظات جناحی، قاطعانه برخورد شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اضافه کرد: دولت باید از بکارگیری مجدد بازنشستگان جلوگیری کند تا عدالت شغلی اجرا شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس همچنین از دولت به دلیل تصویب نکردن طرحی درباره به کار نگرفتن بازنشستگان در ادارات و اماکن دولتی انتقاد و تأکید کرد: به کارگیری بازنشستگان در ادارات دواتی به مصلحت کشور و مردم نیست.

گودرزی در پایان نسبت به وضعیت بهداشتی و درمانی در حوزه‌ انتخابیه‌اش نیز انتقاد کرد و از دولت و وزارت بهداشت خواست که به این بخش توجه جدی داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.